Thursday 18 November 2010

Nico - Rindu




Nico - RiNDu


Wajah yang pernah ku lihat di majalah
Ketika dahulu di tepi pantai di desaku
Terkenang kembali cinta yang bersemi
Kini kau menghantui perasaan jiwa ini

Mengapa engkau menghilangkan diri
Dan kenapa aku masih ada disini
Di hatiku tetap merinduimu
Walaupun kita tak bertemu
Namun di hatiku masih pilu
Kerna aku menyintaimu

Kau hulurkan oh cahaya keimanan
Tapi kau permainkan naluri perasaan
Kau bagai bayang-bayang
Patiku pun menggoncang
Pada dirimu sayang, hatiku tetap tenang

Mengapa engkau menghilangkan diri
Dan kenapa aku masih ada disini
Di hatiku tetap merinduimu
Walaupun kita tak bertemu
Namun di hatiku masih pilu
Kerna aku menyintaimu

Kali pertama kita mula bertemu
Hati kecilku merisik ingin memberitahu
Bahawa kaulah yang ku cinta
Higga ke akhir hayat hidup untuk selamanya

Tapi mengapa engkau menghilang diri
Meninggalkan aku dalam keadaan sepi
Oh tidak, oh sayang
Pada diriku dimana letaknya kesetiaanmu

Oh kenapa dan oh mengapa
Kau biar diriku yang menderita oh..

Walaupun kita tak bertemu
Namun di hatiku masih pilu
Kerna aku menyintaimu




No comments:

Post a Comment