Sunday 27 May 2012

anniversary pertama Aku Dia dan CINTA

Alhamdulilah dan syukur kepada ALLAH SWT.. 28 mei 2012 genap setahun perkahwinan aku dan isteri Riza Azrina... setahun yang penuh dengan warna dan corak...kami belajar untuk saling memahami dan menunaikan tanggangjawab sebagai suami/isteri..

semoga kebahagian ini akan berkekalan dan terima kasih kepada isteri aku yang tercinta kerana dalam setahun ini sabar dengan kerenah aku yang "rajin dan baik" ini...

ucapan buat isteri aku  ~ i love u sayang n semoga kita akan kekal sehingga ke pintu syurga..


 ucapan terima kasih jugak kepada family aku dan family mertua kerana banyak memberi nasihat dan menerima kami dalam keluarga...kepada kawan2 aku thanks sebab korang semua memang pandai cover line aku.... hehehehe


aku selitkan cebisan kenangan indah aku dan isteri dihari perkahwinan kami setahun yang lepas ~

                                               date : 28 mei 2011 ~ selepas nikah



                                                              
                                           date: 29 mei 2011 ~ Majlis Resipsi di IJOK ( rumah isteri)



                                                  

date : 5 Jun 2011 ~  Majlis Resipsi di Klang ( rumah family aku)




                                                                         


                                                            

dan ini....

28 mei 2012





No comments:

Post a Comment